5.04.2015

Nie kupuj, adoptuj

Mówi się, że adoptowane zwierzęta nie czują tak samo jak kupione. Nieprawda! Zwierzęta ze schronisk bardzo przywiązują się do człowieka. Jest to proces następujący stopniowo, gdyż poprzedni właściciele mogli zranić zwierzę. Niezawsze fizycznie. Wybierając moje zwierzęta, kierowałam się tym, które są najbiedniejsze i wymagają najwięcej opieki. Wolałabym wziąść psa bez łapki, ze zranionym uszkiem, który ma chore oczka niż tego zdrowego. Dlaczego? Bo chciałabym mu dać do zrozumienia, że nie wszyscy ludzie to takie świnie.


Jakie jest Wasze zdanie na temat adopcji zwierząt?


Przepraszam, że posty tak długo się nie pojawiały. Ostatnio był test 6klasisty, na który nie mogłam iść, bo byłam chora. Jakby tego było mało, cały dzień spędziłam w szpitalu. Ech.

Korzystając z tego, że szanowny pacman podzielił ten post na 2 części, chcę Wam złożyć życzenia.
Życzę Wam smacznego jajka, zająca za oknem, smacznych potraw i mięciutkiego jak poduszka baranka :)












2 komentarze:

  1. ja też jestem za adoptowaniem zwierzaków, bo trzeba im pomagać. właśnie chciałabym mieć psa, ale jeszcze się zastanawiam czy podołam zadaniu, ale jeśli tak, to go zaadoptuję, nie ma innej opcji.
    poklikasz w linki? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem gdyby ludzie adoptowali zamiast brania zwierzątek za pieniądze byłoby dużo lepiej ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...