17.04.2015

Liebster Blog Award

Heji!
Nadeszła ta wielkopomna chwila, w której vanea blog został nominowany do Liebster Blog Award.
Nie będę tłumaczyła co to jest, bo chyba każdy to zna. Poza tym, nagnę trochę zasady i nie nominuję żadnego bloga. Ot tyle filozofii.
Do Blog Award zostałam nominowana przez Manię z bloga b l o g - m a n i a - b y - m a n i a . b l o g s p o t . c o m za co bardzo dziękuję :*

A teraz zacznijmy powoli przechodzić do pytań:

Gdybyś miała spędzić dzień z kimś sławnym kto by to był i co byście robili?

Na pewno były youtuber albo youtuberka, ale to który/która to już ciężko wybrać.

Co najchętniej jesz na śniadanie?

Nie jadam śniadań, ale dziś wyjątkowo zjadłam żelki. #true

Wolisz herbatę czy kawę?

Kawy (jeszcze) nie piłam, a herbata zależy jaka. Ja lubię zieloną.

Grałaś kiedyś w którąś część The Sims? Jeśli tak - to jaką historię stworzoną przez siebie wspominasz najlepiej?

Grałam w The Sims 2 Własny Biznes i trochę w The Sims 3.
Historia mojej simowej rodziny? Pamiętam jedną - bardzo życiową:

~ matka pracuje jako pielęgniarka z awansem
~ ojciec otyły, bez pracy
~ syn - mały murzyn źle się uczy i sprowadza koleżanki do domu 
~ ruda córka
~ robaki w domu
~ sąsiadka zarywa do męża

*ekhem przejdźmy dalej*

Spaghetti czy pizza?

Pizza? Pizza.

KFC czy McDonald's?

McDonald's.

Wolałabyś pójść z przyjaciółką do kina czy kawiarni?

Do kawiarni.

*chociaż z drugiej strony Five Nights At Freddy's będzie w kinach <3*

Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Chyba tak.

Jest książka, którą mogłabyś przeczytać nawet kilka razy?


Na jej temat będzie osobny wpis ;)

Masz zwierzę? Jeśli tak - napisz coś o nim.

O moich pupilach będzie osobny post.

Pepsi czy Coca Cola?

Szczerze? Żadne. Jak dla mnie oba smakują jednakowo, różnią się tylko nazwą i kolorem puszki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...