10.02.2015

Wyloguj się.

Hej! Internet w dzisiejszych czasach jest rzeczą popularną, która pomaga ułatwić niektóre rzeczy, na przykład: można zamówić jedzenie z dostawą do domu, kontaktujemy się z przyjaciółmi na odległość, nierzadko zdarza się nam kupić coś online.


Ale jak każdy wie, są dwie strony medalu. Uzależnienie może prowadzić do pewnych problemów. Oceny w szkole, czy opinia w pracy może ulegać stopniowemu pogorszeniu się. Nadmierne korzystanie z internetu może prowadzić do pogorszenia się wzroku, a tego nie chcemy. Niebezpieczeństwem jest samotność. Gdy nasi znajomi miło razem spędzają czas, my tymczasem jesteśmy w połowie przeglądania Facebooka, a żaden, choćby najlepszy chat nie jest w stanie zastąpić prawdziwego spotkania z przyjacielem.


Usiądź ze znajomą, znajomym przy stoliku w kawiarni i wyłóżcie telefony na środek stołu. Zobaczcie, kogo pierwszego podkusi, by wziąć i sprawdzić, co nowego na facebooku, instagramie, snapie? Idea dobra? Dobra, bo skuteczna. Po kilku minutach czystej rozmowy, zapomnicie o wirtualnym świecie. Bycie offline nie jest złe!

A Wy co o tym sądzicie?

Fotograf → Alexandra Wrzochol :)  ←




8 komentarzy:

  1. Ja tam nie mam ig, snapchata czy facebooka na telefonie i prawie z niego nie korzystam (Wcale nie mam cegły C: )
    Masz jednak rację. Niektórzy ludzie zamieniają się w takie "noLife-y" i siedzą wiecznie z telefonami w ręku.

    witaj-w-symulacji.blogspot.com
    doll-as-star.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Zerknę i zostawie po sobie ślad w postaci komentarza :)

      Usuń
  2. Masz rację. Wydaję mi się, że dzisiejsza młodzież prowadzi teraz w internecie takie swoje 'drugie życie'. Ładne zdjęcia:)
    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że internet pochłonął zbyt dużą część naszego życia, ludzie w tych czasach nie nauczyliby się żyć bez niego
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Niektórzy nie potrafiliby normalnie funkcjonoać bez internetu, ale trzeba pamiętać o umiarze ;)

      Usuń
  4. Niestety internet może się odwrócić kiedyś przeciwko nam co spowoduje duże kłopoty :<
    ♥ Zapraszam do mnie : http://karrr-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...