14.02.2015

Walentynki

Nie uwierzycie co się dzisiaj stało! Jak zwykle, wstałam rano, ubrałam się, mama mi zrobiła kakao...
Znienacka przyszedł listonosz. Pewnie chciał dostarczyć rachunki. Ale okazało się, że to były walentynki dla mnie! Cała masa kartek w kształcie serduszek. Pięknie ozdobione, z wierszami w środku... Zastanawia mnie, dlaczego ci ludzie nie wysłali tego w ciągu roku? Może to tylko fałsz? Głupi żart?


Nie, to nieprawda. Nigdy nie dostałam żadnej kartki na walentynki. I nie rozpaczam z tego powodu. Ja nigdy nikomu nie wysłałam, więc nie oczekuję. Nie bawię się w takie rzeczy. Miłość jest codziennie, a nie raz w roku. Jeżeli kogoś teraz uraziłam to przepraszam, ale to tylko moje zdanie. Jeśli czujesz do kogoś sympatię, w każdy dzień możesz to tej osobie okazać, a nie tylko 14 lutego. Kup coś słodkiego, pomóż, bądź miła dla tej osoby, a to do Ciebie wróci...

Jakie jest Wasze zdanie na temat ,,miłości'' w walentynki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...