4.02.2015

Pierwsza notka ♡

Hej! Jestem Ania, a Ty? 

Dołączyłam do blogosfery, licząc, że napotkam na kogoś takiego jak Twoja osoba. Chciałabym w tej notce opowiedzieć Ci trochę o mnie. W sumie, nie ma co dużo mówić. Mam ręce, nogi, uszy...
Mieszkam w pobliżu Wrocławia, a moje zainteresowania, to fotografia, rysunek. Uwielbiam DIY (kto wie, może kiedyś zrobię na blogu?). Jestem pozytywnie nastawiona do świata. Żyję w świecie filmów i książek. Mówiłam już, że kocham czytać? Chyba nie. Zawsze byłam taka roztargniona...
Tutaj chcę pisać o mnie, moich zainsteresowaniach, pasjach. Na razie mam szkołę, więc posty nie będą tak często. Może hmm...raz w tygodniu? Ale postaram się częściej! :)
Mam nadzieję, że mimo to będziecie czytać mojego bloga :)


PS Nie ogarniam jeszcze wyglądu bloga, ale mam nadzieję, że wyszło w miarę okej :)





2 komentarze:

  1. Całkiem fajny wygląd bloga :)
    Powodzenia w blogowaniu i dużo pomysłów na posty :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...